Sakallı iplerle yapılmış birbirinden değişik halı ve klozet takımları modellerini bulabileceğiniz (UĞURBÖCEĞİ,KELEBEK VE ŞİRİN MANTAR MODELLERiMİZ ARASINDA MEVCUTTUR.),siparişle ördürebileceğiniz,sadece biz bayanlara yönelik olan tüm konulara ait birbirinden renkli fotoğrafların bulunduğu,pozitif enerjinin hakim olduğu keyif dolu bir blogun üyesi olmak istemez misiniz?:)) Aynı zamanda bana dair herşeyi sayfamızın ismiyle facebookta ararsanız tam karşınıza çıkarım:))

3 Mayıs 2012 Perşembe

Özi'nin Çekilişi #3 Vizyonda :))


Özi'nin Çekilişi #3 Vizyonda :))

Hızımı alamıyorum kızlarrrrrrrrrr......İşte sizler için bir çekiliş daha :)




Çok zamandır aklımda olan bu hediyelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.


Avon rujumu sadece bir kez deneme amaçlı "elime" sürmüştüm,sevmedim,bende duracağına sizlerin olsun istedim.


Diğer lipstick'in aynısından iki tane almışım,farklı renk sanıyordum açtım,baktım aynı.Hiç sürülmedi sizlere özel.


Max factor ruju ve inglot ojeyi lila kutucular bilir :) Hiç kullanılmadı.


Oriflame Essentials Sabun,22234233434242 adet stoğum olduğu için sizlerin olsun istedim.Çok seviyorum <3


Eyüp Sabri Tuncer Parfume Jewels Vücut losyonu,harika bi elma kokusu...Nemlendirmesini çok beğeniyorum,biri sizin :)


Pastel Oje 02 ve 08 : 02 yi bulamam diye iki adet birden almıştım,bu sizin :) 08'i flucum göndermişti,çok severek kullanıyorum pastel buldum diye sevinince aldıydım ama aynısı varmış ki bende :( Bu sizin :)


İşte bu kadar canlar :) Eğer derseniz ki bu hediyeler benim olsun...İşte size bir kaç kural :)





1) Blogumun izleyicisi olmanız şart.
Facebook kullanıyorsanız Özi'nin Makyaj Böcesi Sayfasını beğenmeniz şart.

2) Blogger iseniz; çekilişi blogunuzda duyurmanız +2 hak
Blogumu blogroll'unuza eklemeniz +2 Hak
3) Facebook ve Twitter'da duyurmanız her biri için +1 hak (yani facebook 1,Twitter 1 olmak üzere toplamda 2 hak ) 

Facebook ve twitter duyurunuzda beni etiketlerseniz çok sevinirim.

Etiketlemeler için;



NOT: Yorum kısmına mailinizi ve paylaşımda bulunduğunuz linkleri eklemelisiniz ki kontrol edebileyim :)) 

Bu kez "Adsız" arkadaşlar katılabilir :)


Kargo PTT ile gönderilecek olup kargo ücreti bana aittir.Yurtdışına gönderim olmayacaktır.

SON KATILIM 19 Mayıs 00.00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder