Sakallı iplerle yapılmış birbirinden değişik halı ve klozet takımları modellerini bulabileceğiniz (UĞURBÖCEĞİ,KELEBEK VE ŞİRİN MANTAR MODELLERiMİZ ARASINDA MEVCUTTUR.),siparişle ördürebileceğiniz,sadece biz bayanlara yönelik olan tüm konulara ait birbirinden renkli fotoğrafların bulunduğu,pozitif enerjinin hakim olduğu keyif dolu bir blogun üyesi olmak istemez misiniz?:)) Aynı zamanda bana dair herşeyi sayfamızın ismiyle facebookta ararsanız tam karşınıza çıkarım:))

19 Mayıs 2012 Cumartesi

kozmetik deneyimleri'den teşekkür çekilişi



sevgili izleyicilerime 500 izleyiciye ulaşmama çok az kaldığı için çam sakızı bir mini paket hazırladım.

beni okuduğunuz güzel yorumlarınızla bloguma renk kattığınız için çok teşekkürler. 

kendim oje süremeyen bir insan olarak ojelere çok meraklıyım sırf blogum için 7 adet golden rose oje seçtim. hepsi çok beğendiğim renkler ve hiç kullanılmadı sizin için alındı.

inglot oje ise malum lila kutudan çıkmıştı harika bir renk yine denenmedi bile.
cecile ve flormar ojeler ise birer kez kullanıp rengine bayıldığım ojeler sevdiğim için ekledim.eğer kazanan kişi istemezse o ikisini yollamayacağım.

AveSeena kuru maskeyi beğenen çok fazla ben önceden denemiştim bu ay lila kutudan oje çıkarıcı mendil,güneş koruma sütü ve bioderma şampuan testerı ile beraber kozmetikD kutusuna eklendi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder